středa 7. února 2018

Neděle 28.1.2018 - Krajský přebor II - 7.kolo

Rapid kontra Polička kontra chřipka

28. 1. proběhlo 7. kolo proti Poličce. Kromě houževnatých soupeřů jsme přemáhali i příznaky chřipky, které se projevovaly i u našich soupeřů.
Jako první vyhrál Jan Nešpůrek. Brzy poté prohrál Martin Joukl. Adam Ret zremizoval a zápas tak byl vyrovnaný. 
Jan Fiala opět potvrdil svoji bojovnost a vyhrál. Brzy po něm však prohrál Ondra Macek, asi nejhůře poznamenaný chřipkou. Děkuji mu za vzornou účast a bojovnost. Svou účastí pomohl ostatním hráčům.
Od té doby se začalo dařit. Poté, co jsem blbě odehrál zahájení a po přežití obtížné střední hry jsme oba soupeřem svorně přešli do pěšcové koncovky, kterou soupeř důkladně nepropočítal a já jsem pouze spěšně odhadl, že je lepší pro bílé. Nakonec mi celkově pomohlo, že jsem svoji partii neuspěchal a koncovku jsem úspěšně dovedl k výhře.
Největší radost mi udělal Jakub Joukl. Zákaz remízy ho donutil k výhře nad silným hráčem Janem Smejkalem a rozhodl tak i zápas. Zdeněk Seidl skončil tradičně poslední s remízou.



fotka z konce zápasu; zleva: Jakub Joukl a Jan Smejkal; Zdeněk Seidl a Ondřej Schaffer

Na závěr shrnutí zápasu:

Krajský přebor II 28.1. 2018 7. kolo
Šk Rapid Pardubice B - TJ Štefanydes Polička C


Adam Ret                   1/2           Adam Sodomka

Zdeněk Seidl              1/2          Ondřej Schaffer
Jakub Joukl                1-0           Jan Smejkal
Ondřej Macek             0-1           Ladislav Navrátil
Martin Joukl               0-1           Ladislav Zeman
Jan Nešpůrek              1-0           Milan Charouz
Radek Svítil               1-0           Jakub Stodola
Jan Fiala                    1-0            Martin Buchta
                            výsledek: 5:3

kap. R.Svítil

Žádné komentáře:

Okomentovat