neděle 18. listopadu 2018

Neděle 11.11.2018 - Krajská soutěž 2.kolo

Krajská soutěž - Neděle 11.11.2018

Druhé kolo krajské soutěže hrály všechny naše týmy mimo polorapidovského týmu pana Hona doma. Ve vedlejší místnosti hráli derby Kalhousovci a Svítilovci a na nás čekal tým TJ CHS Chotěboř C. Nastoupili jsme v nejsilnější možné sestavě, což znamená, že dokonce i Ondra Macek zanechal běhání pro tuto neděli a pomohl nám k výhře 4:1. První dohrál po necelé hodině pan Štěpán, který po vyrovnané partii nabídl ve věžovce s pěšcem více remízu. Asi půl hodiny po něm dohrál i Jakub Joukl na první šachovnici, kterému zase na oplátku nabídl remízu soupeř. Jakub po ní samozřejmě dychtivě skočil se slovy, že věří, že to my vyhrajeme. Já jsem proti remíze neprotestoval a nechal jsem volbu na něm, jelikož pozice byla skutečně remízová (možná lehce lepší pro něj). Záhy jsem dohrál i já, když se můj soupeř v 37. tahu vzdal a to odstartovalo další vlnu výher. Ondra Macek sice v partii přehlédl vidličku na dvě věže a dámu, jednotahový mat a rychlejší způsob vedoucí k výhře, ale i přesto dokázal v partii zvítězit. 2. kolo vítězstvím zakončil i pan učitel Macek a tak můžeme slavit druhou výhru po dvou kolech. Za dva týdny míříme do Týnce nad Labem poprat se o třetí.
Jan Fiala

Výsledky:
Rapid Pardubice F – TJ CHS Chotěboř C

Joukl Jakub – Jun Robert ½ : ½
Macek Ondřej – Zvolánek Štěpán 1:0
Fiala Jan – Jun Rostislav 1:0
Macek Jaroslav – Křivský Tomáš 1:0
Štěpán Josef – Křivská Eliška ½ : ½

Konečný výsledek 4:1

Žádné komentáře:

Okomentovat