středa 5. října 2011

Překvapení 1. kola - vysoká prohra Bohemie

Ve druhém kole 30.10.  budeme v KP I hrát doma derby Rapid C - Bohemia Pardubice. Nedělní výsledek Bohemie v utkání dvou exdruholigových družstev mě poněkud překvapil zvláště skórem a tak jsem se letomo podíval na partie utkání. Děly se tam tedy věci. Máme se na co těšit, protože v napjaté atmosféře utkání může podobné tahy vymyslet kdokoli z nás. Zvláště mě pobavila partie J. Zelenky na 7. šachovnici, kde mě pozice poněkud připomněla moji partii v Mor. Třebové, kdy jsem měl krásného jezdce proti špatnému střelci a jezdec mi byl přesto na nic a pouze jsem remizoval.

Zřejmě v nepříznivém vývoji utkání hráč Bohemie obětí jezdce v zablokované pozici hrál na výhru. A mohl evidentně uspět, protože pak se rozpoutal ohňostroj plundrů ve zdánlivě přehledné koncovce. Taková houpačka, kdy se v rychlém sledu otáčí šance na obou stranách, se nestává často a to se musí vidět:

Vidět to na vlastní oči u našeho družstva, tak jde o infarkt. Jak je vidět tak nabitý Krajský přebor družstev ještě bude dost zajímavý. 

Žádné komentáře:

Okomentovat